Презентація програмного продукту Управління торговим підприємством для України |
"1С: Підприємство 8. Управління торговим перед прийняттям для України" універсальний програмний продукт для комплексної автоматизації підприємств, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності. В основі програми лежить технологічна платформа "1С: Підприємство 8". Продукт поставляється тільки в ПРОФ версії.
Функціональні можливості
Управління торговою діяльністюУправління продажами
"Управління торговим підприємством для України" забезпечує наскрізну автоматизацію процесу продажів товарів на підприємстві в оптовій і роздрібній торгівлі. Підсистема включає засоби планування і контролю продажів, дозволяє вирішувати завдання управління замовленнями покупців. Підтримуються різні схеми продажів зі складу та під замовлення, в кредит або по передоплаті, товарів, прийнятих на комісію та їх передача на реалізацію комісіонеру і т.д.
Планування продажів
Підсистема призначена для планування:
- обсягів продажів у натуральному і вартісному вираженні, у тому числі на підставі даних про продажі за попередні періоди, поточні складські залишки і отримані на плановий період замовлення
- відпускних цін, у тому числі на підставі інформації про поточні ціни компанії і конкурентів
- собівартості продажів, з урахуванням інформації про ціни постачальників
Планування продажів може вестися як по підприємству в цілому, так і по підрозділах або групам підрозділів, для окремих товарів і товарних груп, для певних категорій покупців (по регіонах, видах діяльності і т.п.). Підсистема забезпечує консолідацію окремих планів у зведений план продажів підприємства. Для контролю виконання розроблених планів у системі передбачені розвинені засоби порівняльного аналізу даних про заплановані і фактичні продажі.
Планування може вестися з тимчасовою деталізацією від дня до року, що дозволяє:
- переходити від стратегічних планів до оперативних, зберігаючи при цьому інформацію про показники, встановлені на кожному етапі планування
- вести планування як з урахуванням, так і без урахування сезонних коливань попиту
Управління замовленнями покупців
Програма дозволяє розміщувати замовлення покупців відповідно до прийнятої на підприємстві стратегії виконання замовлень і схем роботи (робота зі складу, під замовлення).
Всі етапи проходження замовлення і його коректування фіксуються в системі відповідними документами. Менеджер може в будь-який момент:
- отримати повну інформацію про хід виконання замовлення
- відслідковувати історію взаємин із клієнтами і постачальниками
- оцінювати ефективність і надійність роботи з контрагентами
За допомогою аналітичних звітів, вбудованих в програму, менеджер може отримувати інформацію про оплату замовлень покупців, про їх розміщення у виробництві та хід виконання, розподіл замовлень по постачальникам.
Управління замовленнями покупців
Підсистема ціноутворення дозволяє визначати і реалізовувати цінову політику підприємства відповідно до наявних аналітичних даних про попит і пропозицію на ринку.
Основні функціональні можливості підсистеми:
- побудова різних схем формування цін і знижок
- контроль дотримання співробітниками підприємства встановленої цінової політики
- зберігання інформації про ціни конкурентів
- зберігання інформації про ціни постачальників, автоматичне оновлення закупівельних цін
- зіставлення відпускних цін підприємства з цінами постачальників і конкурентів
Управління закупівлями
Підсистема дозволяє своєчасно приймати рішення про поповнення запасів, а також оптимізує процеси взаємодії з постачальниками. У числі можливостей, які надає підсистема:
- оперативне планування закупівель на підставі планів продажів і невиконаних замовлень покупців
- оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання
- реєстрація та аналіз виконання додаткових умов по договорах з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і термінами поставок
- підтримка різних схем прийому товарів від постачальників, зокрема прийом на реалізацію і отримання давальницької сировини і матеріалів
- оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів
- аналіз потреб складу в товарах
- наскрізний аналіз і установка взаємозв'язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам
- аналіз наслідків, до яких може призвести невиконання замовлень постачальниками (до зриву якого клієнтського замовлення може привести недопоставка товарів або матеріалів)
- планування закупівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих товарів на складах
- складання графіків постачань і графіків платежів
Управління відносинами з покупцями і постачальниками
Торговельні підприємства потребують системи управління відносинами з клієнтами, що дозволяє зберігати і аналізувати різну інформацію про клієнтів, відслідковувати всі стадії відносин з ними, аналізувати прибутковість і прибутковість по кожному клієнту, регіону, ринку і групі товарів.
Функціональні можливості підсистеми дозволяють управляти відносинами з покупцями, постачальниками, суміжниками і будь-якими іншими контрагентами. Підсистема "Управління відносинами з покупцями і постачальниками" дозволяє підприємству:
- здійснювати зберігання повної контактної інформації по контрагентах і їх співробітникам, а також історії взаємодії з ними
- реєструвати умови доставки товарів, надійність, терміни виконання замовлень, номенклатуру і ціни товарів і матеріалів
- автоматично сповіщати користувачів про майбутні контакти з контрагентами, нагадувати про дні народження контактних осіб
- планувати свій робочий час і контролювати робочі плани своїх підлеглих
- аналізувати незавершені і планувати майбутні операції з покупцями і потенційними клієнтами
- використовувати персоніфікований підхід до потреб і вимог кожного клієнта
- реєструвати кожне звернення потенційного покупця і аналізувати рівень залучення клієнтів
- оперативно контролювати стан запланованих контактів і операцій
- проводити інтегрований ABC (XYZ)-аналіз відносин з клієнтами
- проводити аналіз причин зриву виконання замовлень покупців і обсягів закритих замовлень
- аналізувати і оцінювати ефективність рекламних і маркетингових акцій за результатами звернень клієнтів
Сегментування покупців з використанням інтегрованого ABC (XYZ)-аналізу дозволяє автоматично розділити клієнтів:
- на класи залежно від частки клієнта у виручці або прибутку компанії: важливі (А-клас), середньої важливості (B-клас), низької важливості (С-клас)
- по статусах: потенційний, разовий, постійний, втрачений
- по регулярності закупівель: стабільні (X-клас), нерегулярні (Y-клас), епізодичні (Z-клас)
Результати такого аналізу допомагають оптимально розподілити зусилля і організувати роботу співробітників, відповідальних за продажі і обслуговування клієнтів.
Складський облік
Використання підсистеми управління складом (запасами) дозволяє ефективно організувати складське господарство.
У системі реалізований детальний оперативний облік матеріалів, продукції і товарів на складах, забезпечується повний контроль запасів на підприємстві. Всі складські операції фіксуються за допомогою відповідних документів. Підсистема дозволяє:
- здійснювати управління залишками ТМЦ в різних одиницях виміру на безлічі складів
- вести роздільний облік власних товарів, товарів, прийнятих і переданих на реалізацію, поворотної тари
- здійснювати контроль і облік серій і термінів придатності
- задавати довільні характеристики партії (колір, розмір тощо) і вести партійний облік в розрізі складів
- комплектувати і розкомплектовувати номенклатурні позиції
- здійснювати функції ордерного обліку і резервування ТМЦ
Доступна інформація станом складських запасів в будь-яких аналітичних розрізах з високою деталізацією до рівня характеристик товарів (колір, розмір, габарити і т.д.). Передбачена можливість отримання вартісних оцінок складських запасів за собівартістю і потенційного обсягу продажів у відпускних цінах.
Засоби статистичного контролю запасів дозволяють оцінити "привабливість" кожного виробу по його частці в обороті або прибутку підприємства (ABC-аналіз), стабільність продажів (XYZ-аналіз), виявити погано продавану продукцію за такими критеріями, як середній термін зберігання, витрата за період і коефіцієнт оборотності
Управління взаєморозрахунками
Підсистема дозволяє аналізувати зміну заборгованості в часі і оперує двома видами заборгованості: фактичною і прогнозованою (відкладеною). Фактична заборгованість пов'язана з операціями розрахунку і моментами передачі прав власності. Відкладена заборгованість виникає при віддзеркаленні в системі таких подій, як замовлення на постачання або передачу товарів на комісію, заявка на отримання грошових коштів і інших аналогічних.
Основне призначення підсистеми взаєморозрахунків:
- фіксація виникнення заборгованості контрагента перед компанією і компанії перед контрагентом
- підтримка різних методик обліку заборгованості (по договорах, по рахунках / замовленнях, по розрахункових документах)
- аналіз поточного стану заборгованості і історії її зміни
Підсистема призначена для інформаційної підтримки кадрової політики компанії і автоматизації розрахунків з персоналом.
У числі можливостей підсистеми:
кадровий облік
ведення регламентованого документообігу
розрахунок заробітної плати працівників організацій
автоматичний розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків
"Управління торговим підприємством для України" дозволяє автоматизувати практично весь комплекс розрахунків з персоналом, починаючи від введення документів про фактично відпрацьований час, оплати лікарняних листів і відпусток, аж до формування документів на виплату зарплати і регламентованої звітності.
Підсистема дозволяє вести регламентований документообіг відповідно до діючих нормативних документів:
- висновок і ведення трудових договорів з кожним співробітником організації
- формування затверджених форм по праці
- ведення військового обліку
Облік виробництва
У конфігурації автоматизовані розрахунок собівартості продукції і послуг, що випускаються основним і допоміжним виробництвом, облік переробки давальницької сировини. Протягом місяця облік випущеної готової продукції ведеться за плановою собівартістю. В кінці місяця розраховується фактична собівартість випущеної продукції і наданих послуг.
Для складних технологічних процесів, що припускають промі