» Меню сайта
» Наш опрос
КУПИТЬ 1С
Всего ответов: 30
Презентація програмного продукту
Управління торговим підприємством для України



"1С: Підприємство 8. Управління торговим перед прийняттям для України" універсальний програмний продукт для комплексної автоматизації підприємств, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності. В основі програми лежить технологічна платформа "1С: Підприємство 8". Продукт поставляється тільки в ПРОФ версії.
Функціональні можливості
Управління торговою діяльністю

Управління продажами

"Управління торговим підприємством для України" забезпечує наскрізну автоматизацію процесу продажів товарів на підприємстві в оптовій і роздрібній торгівлі. Підсистема включає засоби планування і контролю продажів, дозволяє вирішувати завдання управління замовленнями покупців. Підтримуються різні схеми продажів зі складу та під замовлення, в кредит або по передоплаті, товарів, прийнятих на комісію та їх передача на реалізацію комісіонеру і т.д.

Планування продажів

Підсистема призначена для планування:

  •     обсягів продажів у натуральному і вартісному вираженні, у тому числі на підставі даних про продажі за попередні періоди, поточні складські залишки і отримані на плановий період замовлення
  •     відпускних цін, у тому числі на підставі інформації про поточні ціни компанії і конкурентів
  •     собівартості продажів, з урахуванням інформації про ціни постачальників

Планування продажів може вестися як по підприємству в цілому, так і по підрозділах або групам підрозділів, для окремих товарів і товарних груп, для певних категорій покупців (по регіонах, видах діяльності і т.п.). Підсистема забезпечує консолідацію окремих планів у зведений план продажів підприємства. Для контролю виконання розроблених планів у системі передбачені розвинені засоби порівняльного аналізу даних про заплановані і фактичні продажі.

Планування може вестися з тимчасовою деталізацією від дня до року, що дозволяє:

  •     переходити від стратегічних планів до оперативних, зберігаючи при цьому інформацію про показники, встановлені на кожному етапі планування
  •     вести планування як з урахуванням, так і без урахування сезонних коливань попиту

Управління замовленнями покупців

Програма дозволяє розміщувати замовлення покупців відповідно до прийнятої на підприємстві стратегії виконання замовлень і схем роботи (робота зі складу, під замовлення).

Всі етапи проходження замовлення і його коректування фіксуються в системі відповідними документами. Менеджер може в будь-який момент:

  •     отримати повну інформацію про хід виконання замовлення
  •     відслідковувати історію взаємин із клієнтами і постачальниками
  •     оцінювати ефективність і надійність роботи з контрагентами

За допомогою аналітичних звітів, вбудованих в програму, менеджер може отримувати інформацію про оплату замовлень покупців, про їх розміщення у виробництві та хід виконання, розподіл замовлень по постачальникам.
Управління замовленнями покупців

Підсистема ціноутворення дозволяє визначати і реалізовувати цінову політику підприємства відповідно до наявних аналітичних даних про попит і пропозицію на ринку.

Основні функціональні можливості підсистеми:

  •     побудова різних схем формування цін і знижок
  •     контроль дотримання співробітниками підприємства встановленої цінової політики
  •     зберігання інформації про ціни конкурентів
  •     зберігання інформації про ціни постачальників, автоматичне оновлення закупівельних цін
  •     зіставлення відпускних цін підприємства з цінами постачальників і конкурентів

Управління закупівлями

Підсистема дозволяє своєчасно приймати рішення про поповнення запасів, а також оптимізує процеси взаємодії з постачальниками. У числі можливостей, які надає підсистема:

  •     оперативне планування закупівель на підставі планів продажів і невиконаних замовлень покупців
  •     оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання
  •     реєстрація та аналіз виконання додаткових умов по договорах з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і термінами поставок
  •     підтримка різних схем прийому товарів від постачальників, зокрема прийом на реалізацію і отримання давальницької сировини і матеріалів
  •     оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів
  •     аналіз потреб складу в товарах
  •     наскрізний аналіз і установка взаємозв'язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам
  •     аналіз наслідків, до яких може призвести невиконання замовлень постачальниками (до зриву якого клієнтського замовлення може привести недопоставка товарів або матеріалів)
  •     планування закупівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих товарів на складах
  •     складання графіків постачань і графіків платежів

Управління відносинами з покупцями і постачальниками

Торговельні підприємства потребують системи управління відносинами з клієнтами, що дозволяє зберігати і аналізувати різну інформацію про клієнтів, відслідковувати всі стадії відносин з ними, аналізувати прибутковість і прибутковість по кожному клієнту, регіону, ринку і групі товарів.

Функціональні можливості підсистеми дозволяють управляти відносинами з покупцями, постачальниками, суміжниками і будь-якими іншими контрагентами. Підсистема "Управління відносинами з покупцями і постачальниками" дозволяє підприємству:

  •     здійснювати зберігання повної контактної інформації по контрагентах і їх співробітникам, а також історії взаємодії з ними
  •     реєструвати умови доставки товарів, надійність, терміни виконання замовлень, номенклатуру і ціни товарів і матеріалів
  •     автоматично сповіщати користувачів про майбутні контакти з контрагентами, нагадувати про дні народження контактних осіб
  •     планувати свій робочий час і контролювати робочі плани своїх підлеглих
  •     аналізувати незавершені і планувати майбутні операції з покупцями і потенційними клієнтами
  •     використовувати персоніфікований підхід до потреб і вимог кожного клієнта
  •     реєструвати кожне звернення потенційного покупця і аналізувати рівень залучення клієнтів
  •     оперативно контролювати стан запланованих контактів і операцій
  •     проводити інтегрований ABC (XYZ)-аналіз відносин з клієнтами
  •     проводити аналіз причин зриву виконання замовлень покупців і обсягів закритих замовлень
  •     аналізувати і оцінювати ефективність рекламних і маркетингових акцій за результатами звернень клієнтів

Сегментування покупців з використанням інтегрованого ABC (XYZ)-аналізу дозволяє автоматично розділити клієнтів:

  •     на класи залежно від частки клієнта у виручці або прибутку компанії: важливі (А-клас), середньої важливості (B-клас), низької важливості (С-клас)
  •     по статусах: потенційний, разовий, постійний, втрачений
  •     по регулярності закупівель: стабільні (X-клас), нерегулярні (Y-клас), епізодичні (Z-клас)

Результати такого аналізу допомагають оптимально розподілити зусилля і організувати роботу співробітників, відповідальних за продажі і обслуговування клієнтів.

Складський облік

Використання підсистеми управління складом (запасами) дозволяє ефективно організувати складське господарство.

У системі реалізований детальний оперативний облік матеріалів, продукції і товарів на складах, забезпечується повний контроль запасів на підприємстві. Всі складські операції фіксуються за допомогою відповідних документів. Підсистема дозволяє:

  •     здійснювати управління залишками ТМЦ в різних одиницях виміру на безлічі складів
  •     вести роздільний облік власних товарів, товарів, прийнятих і переданих на реалізацію, поворотної тари
  •     здійснювати контроль і облік серій і термінів придатності
  •     задавати довільні характеристики партії (колір, розмір тощо) і вести партійний облік в розрізі складів
  •     комплектувати і розкомплектовувати номенклатурні позиції
  •     здійснювати функції ордерного обліку і резервування ТМЦ

Доступна інформація станом складських запасів в будь-яких аналітичних розрізах з високою деталізацією до рівня характеристик товарів (колір, розмір, габарити і т.д.). Передбачена можливість отримання вартісних оцінок складських запасів за собівартістю і потенційного обсягу продажів у відпускних цінах.

Засоби статистичного контролю запасів дозволяють оцінити "привабливість" кожного виробу по його частці в обороті або прибутку підприємства (ABC-аналіз), стабільність продажів (XYZ-аналіз), виявити погано продавану продукцію за такими критеріями, як середній термін зберігання, витрата за період і коефіцієнт оборотності

Управління взаєморозрахунками

Підсистема дозволяє аналізувати зміну заборгованості в часі і оперує двома видами заборгованості: фактичною і прогнозованою (відкладеною). Фактична заборгованість пов'язана з операціями розрахунку і моментами передачі прав власності. Відкладена заборгованість виникає при віддзеркаленні в системі таких подій, як замовлення на постачання або передачу товарів на комісію, заявка на отримання грошових коштів і інших аналогічних.

Основне призначення підсистеми взаєморозрахунків:

  •     фіксація виникнення заборгованості контрагента перед компанією і компанії перед контрагентом
  •     підтримка різних методик обліку заборгованості (по договорах, по рахунках / замовленнях, по розрахункових документах)
  •     аналіз поточного стану заборгованості і історії її зміни
Управління персоналом і розрахунок зарплати

Підсистема призначена для інформаційної підтримки кадрової політики компанії і автоматизації розрахунків з персоналом.

У числі можливостей підсистеми:   
кадровий облік   
ведення регламентованого документообігу   
розрахунок заробітної плати працівників організацій   
автоматичний розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків

"Управління торговим підприємством для України" дозволяє автоматизувати практично весь комплекс розрахунків з персоналом, починаючи від введення документів про фактично відпрацьований час, оплати лікарняних листів і відпусток, аж до формування документів на виплату зарплати і регламентованої звітності.

Підсистема дозволяє вести регламентований документообіг відповідно до діючих нормативних документів:   
  • висновок і ведення трудових договорів з кожним співробітником організації   
  • формування затверджених форм по праці   
  • ведення військового обліку

Облік виробництва

У конфігурації автоматизовані розрахунок собівартості продукції і послуг, що випускаються основним і допоміжним виробництвом, облік переробки давальницької сировини. Протягом місяця облік випущеної готової продукції ведеться за плановою собівартістю. В кінці місяця розраховується фактична собівартість випущеної продукції і наданих послуг.

Для складних технологічних процесів, що припускають промі
» Поиск
» Календарь
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
» Регистрация
» Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтов - uCoz