"1С:
Підприємство 8. Управління торговим перед прийняттям для України"
універсальний програмний продукт для комплексної автоматизації
підприємств, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності. В основі програми лежить технологічна платформа "1С: Підприємство 8". Продукт поставляється тільки в ПРОФ версії.
Функціональні можливості
Управління торговою діяльністю
Управління продажами
"Управління
торговим підприємством для України" забезпечує наскрізну автоматизацію
процесу продажів товарів на підприємстві в оптовій і роздрібній
торгівлі. Підсистема включає засоби планування і контролю продажів, дозволяє вирішувати завдання управління замовленнями покупців. Підтримуються
різні схеми продажів зі складу та під замовлення, в кредит або по
передоплаті, товарів, прийнятих на комісію та їх передача на реалізацію
комісіонеру і т.д.
Планування продажів
Підсистема призначена для планування:
обсягів
продажів у натуральному і вартісному вираженні, у тому числі на
підставі даних про продажі за попередні періоди, поточні складські
залишки і отримані на плановий період замовлення
відпускних цін, у тому числі на підставі інформації про поточні ціни компанії і конкурентів
собівартості продажів, з урахуванням інформації про ціни постачальників
Планування
продажів може вестися як по підприємству в цілому, так і по підрозділах
або групам підрозділів, для окремих товарів і товарних груп, для певних
категорій покупців (по регіонах, видах діяльності і т.п.). Підсистема забезпечує консолідацію окремих планів у зведений план продажів підприємства. Для
контролю виконання розроблених планів у системі передбачені розвинені
засоби порівняльного аналізу даних про заплановані і фактичні продажі.
Планування може вестися з тимчасовою деталізацією від дня до року, що дозволяє:
переходити
від стратегічних планів до оперативних, зберігаючи при цьому інформацію
про показники, встановлені на кожному етапі планування
вести планування як з урахуванням, так і без урахування сезонних коливань попиту
Управління замовленнями покупців
Програма
дозволяє розміщувати замовлення покупців відповідно до прийнятої на
підприємстві стратегії виконання замовлень і схем роботи (робота зі
складу, під замовлення).
Всі етапи проходження замовлення і його коректування фіксуються в системі відповідними документами. Менеджер може в будь-який момент:
отримати повну інформацію про хід виконання замовлення
відслідковувати історію взаємин із клієнтами і постачальниками
оцінювати ефективність і надійність роботи з контрагентами
За
допомогою аналітичних звітів, вбудованих в програму, менеджер може
отримувати інформацію про оплату замовлень покупців, про їх розміщення у
виробництві та хід виконання, розподіл замовлень по постачальникам. Управління замовленнями покупців
Підсистема
ціноутворення дозволяє визначати і реалізовувати цінову політику
підприємства відповідно до наявних аналітичних даних про попит і
пропозицію на ринку.
Основні функціональні можливості підсистеми:
побудова різних схем формування цін і знижок
контроль дотримання співробітниками підприємства встановленої цінової політики
зберігання інформації про ціни конкурентів
зберігання інформації про ціни постачальників, автоматичне оновлення закупівельних цін
зіставлення відпускних цін підприємства з цінами постачальників і конкурентів
Управління закупівлями
Підсистема дозволяє своєчасно приймати рішення про поповнення запасів, а також оптимізує процеси взаємодії з постачальниками. У числі можливостей, які надає підсистема:
оперативне планування закупівель на підставі планів продажів і невиконаних замовлень покупців
оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання
реєстрація
та аналіз виконання додаткових умов по договорах з фіксованими
номенклатурними позиціями, обсягами і термінами поставок
підтримка
різних схем прийому товарів від постачальників, зокрема прийом на
реалізацію і отримання давальницької сировини і матеріалів
оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів
аналіз потреб складу в товарах
наскрізний аналіз і установка взаємозв'язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам
аналіз
наслідків, до яких може призвести невиконання замовлень постачальниками
(до зриву якого клієнтського замовлення може привести недопоставка
товарів або матеріалів)
планування закупівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих товарів на складах
складання графіків постачань і графіків платежів
Управління відносинами з покупцями і постачальниками
Торговельні
підприємства потребують системи управління відносинами з клієнтами, що
дозволяє зберігати і аналізувати різну інформацію про клієнтів,
відслідковувати всі стадії відносин з ними, аналізувати прибутковість і
прибутковість по кожному клієнту, регіону, ринку і групі товарів.
Функціональні
можливості підсистеми дозволяють управляти відносинами з покупцями,
постачальниками, суміжниками і будь-якими іншими контрагентами. Підсистема "Управління відносинами з покупцями і постачальниками" дозволяє підприємству:
здійснювати зберігання повної контактної інформації по контрагентах і їх співробітникам, а також історії взаємодії з ними
реєструвати умови доставки товарів, надійність, терміни виконання замовлень, номенклатуру і ціни товарів і матеріалів
автоматично сповіщати користувачів про майбутні контакти з контрагентами, нагадувати про дні народження контактних осіб
планувати свій робочий час і контролювати робочі плани своїх підлеглих
аналізувати незавершені і планувати майбутні операції з покупцями і потенційними клієнтами
використовувати персоніфікований підхід до потреб і вимог кожного клієнта
реєструвати кожне звернення потенційного покупця і аналізувати рівень залучення клієнтів
оперативно контролювати стан запланованих контактів і операцій
проводити інтегрований ABC (XYZ)-аналіз відносин з клієнтами
проводити аналіз причин зриву виконання замовлень покупців і обсягів закритих замовлень
аналізувати і оцінювати ефективність рекламних і маркетингових акцій за результатами звернень клієнтів
Сегментування покупців з використанням інтегрованого ABC (XYZ)-аналізу дозволяє автоматично розділити клієнтів:
на
класи залежно від частки клієнта у виручці або прибутку компанії:
важливі (А-клас), середньої важливості (B-клас), низької важливості
(С-клас)
по статусах: потенційний, разовий, постійний, втрачений
по регулярності закупівель: стабільні (X-клас), нерегулярні (Y-клас), епізодичні (Z-клас)
Результати
такого аналізу допомагають оптимально розподілити зусилля і
організувати роботу співробітників, відповідальних за продажі і
обслуговування клієнтів.
Складський облік
Використання підсистеми управління складом (запасами) дозволяє ефективно організувати складське господарство.
У
системі реалізований детальний оперативний облік матеріалів, продукції і
товарів на складах, забезпечується повний контроль запасів на
підприємстві. Всі складські операції фіксуються за допомогою відповідних документів. Підсистема дозволяє:
здійснювати управління залишками ТМЦ в різних одиницях виміру на безлічі складів
вести роздільний облік власних товарів, товарів, прийнятих і переданих на реалізацію, поворотної тари
здійснювати контроль і облік серій і термінів придатності
задавати довільні характеристики партії (колір, розмір тощо) і вести партійний облік в розрізі складів
комплектувати і розкомплектовувати номенклатурні позиції
здійснювати функції ордерного обліку і резервування ТМЦ
Доступна
інформація станом складських запасів в будь-яких аналітичних розрізах з
високою деталізацією до рівня характеристик товарів (колір, розмір,
габарити і т.д.). Передбачена
можливість отримання вартісних оцінок складських запасів за
собівартістю і потенційного обсягу продажів у відпускних цінах.
Засоби
статистичного контролю запасів дозволяють оцінити "привабливість"
кожного виробу по його частці в обороті або прибутку підприємства
(ABC-аналіз), стабільність продажів (XYZ-аналіз), виявити погано
продавану продукцію за такими критеріями, як середній термін зберігання,
витрата за період і коефіцієнт оборотності
Управління взаєморозрахунками
Підсистема
дозволяє аналізувати зміну заборгованості в часі і оперує двома видами
заборгованості: фактичною і прогнозованою (відкладеною). Фактична заборгованість пов'язана з операціями розрахунку і моментами передачі прав власності. Відкладена
заборгованість виникає при віддзеркаленні в системі таких подій, як
замовлення на постачання або передачу товарів на комісію, заявка на
отримання грошових коштів і інших аналогічних.
Основне призначення підсистеми взаєморозрахунків:
фіксація виникнення заборгованості контрагента перед компанією і компанії перед контрагентом
підтримка різних методик обліку заборгованості (по договорах, по рахунках / замовленнях, по розрахункових документах)
аналіз поточного стану заборгованості і історії її зміни
Управління персоналом і розрахунок зарплати
Підсистема призначена для інформаційної підтримки кадрової політики компанії і автоматизації розрахунків з персоналом.
У числі можливостей підсистеми: кадровий облік ведення регламентованого документообігу розрахунок заробітної плати працівників організацій автоматичний розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків
"Управління
торговим підприємством для України" дозволяє автоматизувати практично
весь комплекс розрахунків з персоналом, починаючи від введення
документів про фактично відпрацьований час, оплати лікарняних листів і
відпусток, аж до формування документів на виплату зарплати і
регламентованої звітності.
Підсистема дозволяє вести регламентований документообіг відповідно до діючих нормативних документів:
висновок і ведення трудових договорів з кожним співробітником організації
формування затверджених форм по праці
ведення військового обліку
Облік виробництва
У
конфігурації автоматизовані розрахунок собівартості продукції і послуг,
що випускаються основним і допоміжним виробництвом, облік переробки
давальницької сировини. Протягом місяця облік випущеної готової продукції ведеться за плановою собівартістю. В кінці місяця розраховується фактична собівартість випущеної продукції і наданих послуг.
Для
складних технологічних процесів, що припускають промі